• fotografije
  • fotografije
  • slike
  • najbolje slike
  • fototeka
ptičica: obavijesti
Grad živih koji diše u gradu mrtvih
snimio: Urednik
 Urednik
Grad živih koji diše u gradu mrtvih
"Sa distance", izložba fotografija autora Hassana Abdelghanija, od 4. do 30 rujna u Muzeju za umjetnost i obrt, u sklopu prikazivanja selekcije izložbi s Rovinj Photodaysa

Grad živih koji diše u gradu mrtvih

U sklopu prikazivanja selekcije fotografskih izložbi s festivala Rovinj Photodays, što će se održati u Muzeju za umjetnost i obrt, od 4. do 30. rujna, bit će predstavljena samostalna izložba dobitnika ovogodišnje nagrade
za najbolji umjetnički koncept, pulskog galeriste, poznatog fotografa i umjetnika Hassana Abdelghanija.

Nagrada se prema ocjeni međunarodnog žirija dodjeljuje svake godine u sklopu festivala, a Abdelghani je osvojio ciklusom fotografija "Sa distance", kojim je zabilježio davno pokojna lica Pule i Judenburga na gradskim grobljima. Autorov rad, nastao protekle godine, analognom tehnikom, bavi se istraživanjem i boljim upoznavanjem ovih gradova, a gradu živih približio se posjećujući njegov grad mrtvih.

Zabilježeni portreti, izmješani u svojim podudarnim sudbinama i smrtima oživjeli su u univerzalnom životu poslije života po palimpsestima i keramičkim portretnim ovalima koje je odlučio fotografirati posvećeno kao da ih nanovo portretira.

"Fotografirane fotografije, portreti portreta učinili su ga odlučnim u nakani da jos jednom zaustavi trenutak nakon trenutka. Život nakon života. Da ovjekovječi smrt koja živi. Oksimoron: živu smrt.

Mada je znao da je njegova distanca svojevrstan luksuz i sigurnosni pojas- hladna zaštitna aura koja će ga kao putnika namjernika prošetati neokrnjenog gradskim vizuarama, pogled žudnje činio je da svaki pritisak na otponcu aparata prelazi tu hladnu granicu i uspostavlja poglavlja neposredne bliskosti i prepoznavanja." (Paola Orlić, iz predgovora izložbi)

Tijekom cijelog rujna, Muzej za umjetnost i obrt otvara vrata svim ljubiteljima fotografije. Nastavljajući višegodišnju suradnju s najvećim hrvatskim fotografskim festivalom Rovinj Photodays, muzej će prikazati selekciju fotografskih izložbi koje obuhvaćaju radove hrvatskih autora s područja suvremenog fotografskog Photodays, ove godine je proširen, a selekcijom su obuhvaćene ukupno tri izložbe. Uz postavu koji ulazi u stalni fundus Muzeja za umjetnost i obrt, sačinjenog od fotografija ovogodišnjih laureata festivala, i samostalno predstavljanje nagrađenog umjetnički koncept Hassana Abdelghanija, posjetitelji će istodobno imati priliku pogledati atraktivnu postavu “Prodaja snova- suvremena hrvatska modna fotografija”, koja okuplja najbolje hrvatske modne fotografe i neke od njihovih najuspješnijih radova nastalih u proteklih deset godina.

O AUTORU:

Hassan Abdelghani, osnivač Umjetničke organizacije 'Film i Film' i voditelj Galerije 'Makina', dosad je realizirao i organizirao brojne fotografske izložbe u Hrvatskoj i inozemstvu. Rođen je u Osijeku 1965. godine, odrastao u Kairu (Egipat). U Kopenhagenu 1991. završava školu fotografije, a 1998. osniva privatnu fotoškolu Global Fotoskole. Član je Udruženja danskih filmskih i fotografskih radnika (FAF), Hrvatskoga društva filmskih djelatnika (HDFD), HDLU Istre i Osijeka. U Danskoj je radio i kao glumac u raznim filmovima, TV serijama i reklamama. Potpisuje niz umjetničkih projekata: bio je kustos na više od 30 izložbi, umjetnički direktor fotogalerije 'Vrata starog grada' u Osijeku, imao samostalne i skupne fotografske izložbe u Danskoj, Italiji, Hrvatskoj i BiH.

Radio je i kao production i location manager na filmovima 'Un Autre Souce Jour', umjetnički fotograf na filmu 'Sve džaba', pobjedniku Pula Film Festivala 2008., filmu 'Kenjac' te 'Buick riviera' i 'White lightning'. Po
povratku u Hrvatsku radi kao dugogodišnji voditelj fotografskog odjela na Zagreb Film Festivalu, Pula Film festivalu, Motovun Film Festivalu, Animafestu i Human Rights Film Festivalu. Profesor je na Osiječkoj likovnoj akademiji. Živi i stvara u Puli.

PREDGOVOR IZLOŽBI:

"U Laodamiji, za lijepih poslijepodneva živi stanovnici posjećuju mrtve i otkrivaju vlastita imena na njihovim kamenim pločama: slično gradu živih i ovaj grad priopćuje svoju priču o naporima, bjesovima, iluzijama,osjećajima; samo što je ovdje sve nužno, oslobođeno slučajnosti, uladičeno, dovedeno u red. Da bi se osjetila sigurnom, Laodamija živih osjeća potrebu da u Laodamiji mrtvih potraži objašnjenje o samome sebi, čak i uz opasnost da pronađe više ili manje od traženog: objašnjenje o više no jednoj Laodamiji, o različitim gradovima koji su mogli postojati ali nisu, ili pak djelomična, proturječna I nedostatna tumačenja."

Italo Calvino, Nevidljivi gradovi

Fotoknjiga - portfolio, monografija ili uspomena
snimio: Urednik
 rinnci
Fotoknjiga - portfolio, monografija ili uspomena
Haj ekipa!

Voljeli bismo vam predstaviti atraktivne Fototekine proizvode. Putem softwera koji je integriran u Ptičicu možete vrlo lako sami kreirati, izraditi i naručiti neke od njih!

Fotoknjige su vrlo atraktivan način prezentacije vlastitih fotografija, za obitelj i prijatelje ili za profesionalce i njihove klijente. Osim standardnih Fototeka fotoknjiga, kreirana je i PRO linija za profesionalnu upotrebu. Ove se fotoknjige prije svega razlikuju po većoj kvaliteti papira i dorade, ali i po tipu uveza, formatima i omjerima koje smo prilagodili profesionalcima.

Sam svoj izdavač!
Ukoliko razmišljate o izradi vlastite knjige fotografije, Fototeka PRO može zadovoljiti vaše želje i realizirati ideje. Danas knjiga o fotografiji puno znači, ima svoju jačinu i odaje dojam profesionalizma u poslu. Nema boljeg načina od prezentiranja vlastitog portfolia u obliku kvalitetne fotoknjige. S druge strane, ukoliko želite vlastitu monografiju u rukama ili posebno izdanje vašeg fotografskog projekta, najlakši i najjednostavniji put k tome je brza izrada knjige u našem on-line programu.
Ne zaboravite da uz fotografije možete dodavati i vlastiti tekst.

PRO linija fotoknjiga specifična je jer se tiska na specijalnom Heaven papiru sa plastificiranim ovitkom i presvlakom od crnog platna za najzahtjevnije korisnike.
PRO knjige se izrađuju u nekoliko formata (kvadratni, portretni I landscape) kao i u nekoliko kvalitetnih vrsta uveza (meki ili tvrdi uvez s platnom ili ovitkom).


1. PRO FOTOKNJIGA U MEKOM UVEZU

Meki uvez fotoknjige dobro je rješenje za izradu kataloga za fotografske izložbe, male edicije fotografskih projekata (npr. serijali pejzažne fotografije) ili kao poklon za prijatelje i obitelj, kao što su primjerice knjige s fotografijama rođendana ili raznih drugih događaja.

Ova fotoknjiga dolazi u dimenzijama u kvadratnom formatu 180x180 mm i u portretnom format 200x250mm.

Sve stranice otiskuju se na kvalitetnom papiru Heaven od 180g, dok se omot knjige izrađuje u 300g Heaven papiru sa mat plastifikacijom za bolju kvalitetu i čvrstoću.
Heaven papir najbolji je izbor za tisak vaših fotografija zbog svoje iznimne bjeline I vjernosti boja.




2. PRO FOTOKNJIGA U TVRDOM UVEZU S PRESVLAKOM

Tvrdi uvez idealan je za izradu fotografskih monografija, profesionalnih portfolia ili albuma za razne prigode.

Također, ukoliko se bavite fotografiranjem vjenčanja, ovo je idalan način da svojim klijentima ponudite kvalitetne fotoknjige s fotografijama njihovog najsretnijeg dana.
Fotoknjiga u tvrdom uvezu s presvlakom dolazi u kvadratnim formatima 180x180mm i 300x300mm, portretnom 200x250mm i landscape 250x200 i 330x280mm.

Fotoknjiga u tvrdom uvezu otiskuje se na kvalitetnom Heaven papiru od 180g.
Presvlaka knjige izrađuje se od Heaven 120 gramskog papira koji se dodatno plastificira mat plastikom. Predlist i zalist su izrađeni od Popset crnog papira od 120g.



3. PRO FOTOKNJIGA U TVRDOM UVEZU S PLATNOM I OVITKOM

Još jedna PRO fotoknjiga tvrdog uveza koja dolazi s crnim platnom i ovitkom. Za još zahtjevnije autore, ove fotoknjige su najkvalitetnije što možete priuštiti sebi za profesionalne ili osobne svrhe.
Ove knjige su odličan izbor ukoliko se bavite modnom fotografijom, izradom Bookova za modele ili želite izdati vlastitu knjigu!
Fotoknjiga u tvrdom uvezu s presvlakom dolazi u kvadratnim formatima 180x180mm i 300x300mm, portretnom 200x250mm i landscape 250x200 i 330x280mm.
Fotoknjiga u tvrdom uvezu otiskuje se na kvalitetnom Heaven papiru od 180g. Presvlaka knjige izrađuje se od crnog platna. Ovitak knjige izrađuje se od Tecco Satin 250g. Predlist i zalist su izrađeni od Popset crnog papira od 120g.


Na forumu ćemo objaviti HOW TO-malu pomoć prilikom korištenja softwera za izradu fotoknjiga. Tamo ćete moći i postaviti sva pitanja vezana za ovu uslugu te saznati kako možete svoje fotografije iz galerije na Ptičici poslati direktno na izradu!

Isto tako, posjetite Fototekine stranice za izradu knjiga:
Fototeka
ili
Fototeka Knjige

Vaša Ptičica

Natječaj:‘REINTERPRETACIJA POZNATE FOTOGRAFIJE’
snimio: Urednik
 Urednik
Natječaj:‘REINTERPRETACIJA POZNATE FOTOGRAFIJE’
Fotografi,

U vrijeme ljetnih vrućina i godišnjih odmora, Ptičica i Fototeka priredili su za vas izazovan fotografski natječaj.

Vjerojatno svi imate nekog uzora iz fotografske povijesti kao i fotografije kojima se divite. Ovo je prilika da pokušate oživjeti neke od povijesnih trenutaka i reinterpretirati poznatu fotografiju za što ćemo najboljega od vas nagraditi!


Natječaj

Pozivaju se svi, kako amaterski tako i profesionalni fotografi, da sudjeluju u fotografskom natječaju ‘Reinterpretacija poznate fotografije’ te pošalju svoje uratke zaključno do 1.09.2012.
Rezultati natječaja bit će objavljeni 5.09.2012. na portalu za fotografiju Ptičica, te Facebook stranicama Ptičice i Fototeke.

Pobjednika natječaja nagrađujemo sa profesionalnom i kvalitetnom fotoknjigom tvrdog uveza iz Fototeka asortimana. Ovo je odličan način prezentacije vlastitog fotografskog portfolia, a knjigu možete pritom dizajnirati sami.
(VIŠE o fotoknjizi)

Drugo mjesto nagrađujemo s poklon bonom u iznosu od 100kn za bilo koju PRO fotoknjigu, a treće mjesto sa poklon bonom u iznosu od 100kn za bilo koju klasičnu fotoknjigu iz Fototekine ponude.


Opis natječaja

Na natječaj se primaju autorski radovi koji su snimljeni prema nekoj više ili manje poznatoj fotografiji nekog poznatog fotografa.
Pokušajte reinterpretirati odabranu fotografiju na način da to bude njezina vjerna reprodukcija ili autorska reinterpretacija. U tom smislu se traže reinterpretacije fotografija koje na naki način aludiraju na originalnu fotografiju. Fotografije mogu biti i digitalne i analogne, u boji ili crno bijele. Svaki autor može sudjelovati s vise prijavljenih radova.

Na natječaj je potrebno poslati autorski rad u dimenzijama 3000px po dužoj stranici u rezoluciji 300 dpi s podacima na mail: urednik @pticica.com :

Ime i prezime,
Adresu,
Kontakt telefon,
E-mail,
Naziv originalne fotografije i ime autora (eventualno se može poslati i link na nju)

Ukoliko imate pitanje slobodno nam se obratite putem e-maila urednik@pticica.com ili na forumu.

S nestrpljenjem očekujemo vaše fotografije! Sretno!



MOTOVUN- dajemo akreditaciju za fotografa!
snimio: Urednik
 Urednik
MOTOVUN- dajemo akreditaciju za fotografa!
Pozdrav ekipa,

na ovogodišnji Motovun Film Festival šaljemo jednoga od vas koji će dobiti akreditaciju i pristup svim događanjima tijekom festivala!
Sve što trebate napraviti je poslati svoje podatke, ime i prezime, nadimak na Ptičici, kontakt telefon i e-mail te mjesto odakle dolazite i poslati na mail urednik@pticica.com s naznakom 'za Motovun'.
Najbržem fotografu dodjeljujemo akreditaciju za festival, a od njega se pčekuje da fotografira događanja na festivalu, uploada fotografije na Ptičicu i dobro se zabavi! :)

U nastavku pročitajte više o ovogodišnjem Motovun Film festivalu!


Ovogodišnji Motovunski festival, vizualno će biti prepoznatljiv po riječi 'kraj' koja će na raznim jezicima stajati na plakatima, u skladu s najavljenim smakom svijeta, ali i nesigurnim opstankom kulturnih manifestacija u vrijeme krize

ZAGREB – U neprekidnom nizu filmskih projekcija od pet dana i pet noći od 28. srpnja do 1. kolovoza održat će se Motovun Film Festival, u čijem će se glavnom programu prikazati 22 filma odabranih između stotina naslova recentne svjetske kinematografije.


Izabrani filmovi su 'vrh vrhova', a ponovno smo napravili dobru kombinaciju poznatih i manje poznatih radova, rekao je direktor festivala Igor Mirković na današnjoj konferenciji za novinare, najavivši bogati glavni program u izboru Jurice Pavičića i ovogodišnju novinu, nulti dan.

Nulti dan je uveden dan uoči otvorenja jer posjetiteljima festivala po dolasku u Motovun treba jedna večer »da utvrde tko je stigao, koga nema, da se upoznaju i prepoznaju«, objasnio je Mirković, pa će se na glavnom trgu održati besplatna projekcija, a potom i uvodna zabava.

U glavnom programu prikazat će se, među ostalim, film »Raj: Ljubav« austrijskog redatelja Ulricha Seidla , prošlogodišnjeg dobitnika motovunske nagrade »Maverick«, »Tajni adut« američkog redatelja Todda Solondza , čiji je film »Sreća« obilježio prvi Motovun film festival te »Danak anđelima« Kena Loacha , što je četvrti put da se neki njegov film prikazuje u Motovunu.

S filmom »Sestra« u Motovun dolazi redateljica Ursula Meier , koja je za taj film osvojila ovogodišnjeg Srebrnog medvjeda u Berlinu, istaknuti poljski redatelj Lech Majewski predstavit će film »Mlin i križ«, nizozemski Petr Lom dokumentarac »Natrag na trg«, slovenski redatelj Klemen Dvornik film »Kruha i igara«, a britanski Terence Davies »Duboko, plavo more«.

Terence Davies, ikona britanske kinematografije, ovogodišnji je dobitnik nagrade »Maverick« kojom se slavi neukalupljenost i tvrdoglavost. Unatoč filmskoj karijeri dugoj četiri desetljeća nikad nije pristajao na kompromise i proglašen je najznačajnijim živućim britanskim redateljem.

Njemu u čast u Motovunu će se prirediti mala retrospektiva, a tri filma, među kojima i »Udaljeni glasovi, mrtve prirode«, koji je uvršten na treće mjesto popisa najboljih britanskih filmova svih vremena, prikazat će se od 21. do 23. srpnja i u Zagrebu, u Ljetnom kinu Tuškanac.

Ovogodišnji, petnaesti Motovunski festival, vizualno će biti prepoznatljiv po riječi 'kraj' koja će na raznim jezicima stajati na plakatima i propagandnim materijalima, u skladu s najavljenim smakom svijeta, ali i nesigurnim opstankom kulturnih manifestacija u vrijeme krize.

Stoga je priređen i program kataklizmičkih filmova snimljenih od sedamdesetih do danas »Apokalipsa danas«, a program »Tko je ubio Barbie« donosi filmove u kojem radikalne feminističke autorice propituju uvriježene muške teme, seksualnost i pornografiju, najavio je Mirković.

U programu »Motovunski kratki« prikazuje se selekcija filmova u trajanju do 15 minuta u izboru Andreja Korovljeva , koji će se tijekom festivala moći pogledati i na Iskon TV-u, a festival se zatvara 3D filmom Martina Scorsesea »Hugo«.

Na kraju festivala dodijelit će se Propeler Motovuna, Nagrada Bauer za najbolji film godine za filmove snimljene u sedam regionalnih kinematografija, a Nagradu FIPRESCI dodjeljuje tročlani međunarodni žiri filmskih kritičara. Žirijem nagrade »Propeler« predsjeda glumica Jagoda Kaloper.

Dobitnici nagrade »50 godina« su Veljko Bulajić i Lordan Zafranović koji su, napomenuo je Mirković, u svojoj karijeri prošli put od vrha do dna i natrag, ali su bez obzira na prašinu koja se dizala za njima postigli rezultate kojima se ne može pohvaliti mnogo drugih domaćih autora.

Nakon festivala, od 3. do 10. kolovoza, tradicionalno će se u Zagrebu prikazati odabrani filmovi s Motovunskog festivala, ove godine u Ljetnom kinu Tuškanac.
Vodimo vas na Balaševića u Našice!
snimio: Urednik
 Urednik
Vodimo vas na Balaševića u Našice!
Pozdrav ekipa!

U suradnji s tvrtkom Thorax Promotion, organizatorom koncerata ''“Osmijeh se vratio u grad”'', portal Ptičica je ostvarila pravo na akreditiranje svojih fotoreportera!

Koncert u Našicama održat će se 25. kolovoza, kada će Našice “živjeti Balaševića” cjelodnevnim “Piknikom s Balaševićem”, kada će se na prostoru Perivoja Pejačević održavati cjelodnevni piknik uz zabavu, gastro delicije i razna događanja, a vrhunac dana bit će veliki open air koncert Đorđa Balaševića i Panonske mornarice u Perivoju Pejačević, s još ponekim iznenađenjima. Koncert započinje u 21h.

Imamo na raspolaganju dvije akreditacije za koncert u Našicama pa molimo sve one koji su zainteresirani da kao fotoreporteri Ptičice posjete i dokumentiraju koncert, da se jave najkasnije do 30.7.2012. putem mail adrese urednik@pticica.com i ostave svoj kontakt, ime i prezime, adresu, broj telefona i korisničko ime na Ptičici.

Ono što fotoreporteri trebaju napraviti za portal je snimati koncert i zanimljive trenutke te nakon koncerta objaviti fotografije na portalu Ptičica.

Najsretnijih i najbržih dvoje obožavatelja dobit će akreditacije s kojima će nesmetano moći posjetiti ovaj spektakl u Našicama i svojim fotografskim aparatima zabilježiti događaj!

Stoga požurite!
Balašević i Našicama i Opatiji
snimio: Urednik
 Urednik
Balašević i Našicama i Opatiji
Đorđe Balašević dovodi svoju Panonsku mornaricu u Opatiju 11. i u Našice 25. kolovoza. I samo ta jedna rečenica je dovoljna vijest za sve obožavatelje ovog jedinstvenog autora.

No, ako tomu dodamo još niz zanimljivih podataka i dodataka, onda će zasigurno priča imati i dodatnu draž. A upravo te podatke doznalo se danas, na press konferencijama u Opatiji i Našicama, na kojima su predstavnici organizatora, tvrtke Thorax Promotion u suradnji sa producentskom kućom Salayka, najavili ova dva dugo očekivana događanja.

Dvije godine nakon kretanja turneje koja je obilježila 2010.g. Đorđe Balašević, potpomognut vrhunskom glazbenom posadom znanom kao Panonska mornarica, kreće na turneju pod nazivom “Osmijeh se vratio u grad”. I to nije sve! Nakon niza godina, Balašević snima novi album, a neke od novih skladbi čut će publika već u Opatiji, što zasigurno daje novu dimenziju njegovim tradicionalno nenadmašnim koncertima. Dodamo li tu i novu, originalnu i za ovu turneju posebno dizajniranu scenografiju, zasigurno govorimo o novom događaju za pamćenje.

Opatija će ponovno biti grad iz kojeg će krenuti hrvatska turneja i vjerujemo da će Ljetna pozornica, tog 11. kolovoza ponovno biti mjesto pozitivne energije, samo Đoletu svojstvene. S druge strane, 25. kolovoza će Našice “živjeti Balaševića” cjelodnevnim “Piknikom s Balaševićem”, kada će se na prostoru Perivoja Pejačević održavati cjelodnevni piknik uz zabavu, gastro delicije i razna događanja, a vrhunac dana bit će veliki open air koncert Đorđa Balaševića i Panonske mornarice u Perivoju Pejačević, s još ponekim iznenađenjima.



Oba koncerta započinju u 21 sat, a prodaja ulaznica kreće od utorka 10. srpnja te se mogu nabaviti:
− koncert u Opatiji – prodajna mjesta Eventima www.eventim.hr, Dallas music shopu u Rijeci te na prodajnim mjestima Festivala Opatija: Ljetna pozornica od 8,00 – 15,00 sati i ured Festivala M.Tita 101, od 15,00 – 20,00 sati.. Cijena redovne ulaznice je 190,00 kn, a ulaznice za fan pit je 230,00 kn
− koncert u Našicama – prodajna mjesta Eventima www.eventim.hr te na uobičajenim prodajnim mjestima u Slavoniji. Cijena redovne ulaznice je 150,00 kn, a ulaznice za fan pit je 190,00 kn

Nakon dvije godine “osmijeh se ponovno vraća u grad”, na zadovoljstvo svih onih kojima je Balašević jednostavno – njihov Đole!
‘Kuba bez cenzure’ u Fotoklubu Split
snimio: Urednik
 Urednik
‘Kuba bez cenzure’ u Fotoklubu Split
U sklopu 58. Splitskog ljeta, u ponedjeljak, 16. srpnja, u 20,30 sati, u Galeriji Fotokluba Split, otvara se izložba slovenskog fotografa Arne Hodaliča nazvana ‘Kuba bez cenzure’. Izložbu će otvoriti Stipe Božić, uz pjevački nastup Slovenskog kulturnog društva Triglav, a može se pogledati do 3. kolovoza

Serija fotografija snimljena je na Kubi 2010. godine. Fotograf se usredotočuje na višeslojno istraživanje kubanske stvarnosti koja se čini kao da je zarobljena u vremenskoj kapsuli daleko od globaliziranog suvremenog društva. Kuba bez cenzure nastala je crno-bijelom tehnikom fotografskog filma, te je riječ o autorovom hommageu crno – bijeloj fotografiji. Poseban raritet izložbe čini podatak da je dio fotografija izrađen ručno fotografskim procesom iz 19. st platinotipijom (platinum print), koja omogućava dobijanje iznimno velikog dinamičkog raspona sivih i smeđih tonova.

Arne Hodalič (Ljubljana, 1955.) po zvanju profesor je biologije, a ujedno i planinar, speleolog i ronilac. Njegov fotografski, reporterski, snimateljski i spisateljski rad svjetski je poznat. Fotoreportaže Arna Hodaliča objavljivane su u mnoštvu poznatih svjetskih tjednika i časopisa, poput Animan, Geo, Figaro, Life, Stern.

Radio je i za National Geographic gdje je jedno vrijeme bio i urednik fotografije za slovensko izdanje. Svojim životnim pozivom i djelovanjem ‘dobio je titulu’ umjetnika pustolova.

Poslije brojnih samostalnih i skupnih izložbi, Arne Hodalič je svojim posljednjim projektom Kuba bez cenzure napravio odmak od svoga dosadašnjeg profesionalnog fotografskog rada za razne revije i časopise, te je kako kaže ‘napravio projekt za sebe i svoj gušt jer nije bio primoran raditi fotografije za potrebe naručitelja i prilagođavati se nečijim zahtjevima’ – na fotografski zanimljivom i svima inspirativnom otoku-državi Kubi.
Izložba fotografija Karmen Stošić
snimio: Urednik
 Urednik
Izložba fotografija Karmen Stošić
U organizaciji Zagrebačke zajednice tehničke kulture i Fotokluba Zagreb, u utorak, 3. srpnja, u 19 sati, u galeriji Vladimir Horvat, Zagrebačke zajednice tehničke kulture u Zagrebu, Trg žrtava fašizma 14, otvara se izložba fotografija Karmen Stošić, članice Fotokluba Zagreb, pod nazivom Introverzija-Šetnja preko okvira. Izložba je otvorena do 12. srpnja 2012. godine.
Na ovoj 6. samostalnoj izložbi u posljednje dvije godine izložene su 24 fotografije iz serije koja nastaje od 2009. koja zagrebačke motive proširuje okvirima imanentnim geometriji kadra, boje, perspektive ili kretanja i položaja likova i predmeta kako bi se promijenila ili naglasila razina gledanja i doživljaja. Izložba je inspirirana pjesmom autoričinog supruga, konceptualnog pjesnika, Josipa Stošića – Introverzija: “Kada se na stvari rupa proširi preko ruba, pojavi se svijet iznutra.”,1975. i ujedno je sjećanje na treću godišnjicu njegove smrti.
Iz teksta kataloga:

“…Pri tome se odstupa od onog
što je uobičajeno naglašavajući u kompoziciji fotografiju osebujnim rezom ili kadrom onaj
izmakli trenutak koji se i inače zagubi u prosijeku horizonta ili formalnosti scene, a koji ne
želi da ljudsko oko bude tek ogledalo pejzaža ili vidika. Izraženi senzibilitet tako svjedoči o
postojanju unutarnje zakonitosti po kojima se sve to zbiva, snima, odnosno prikazuje nimalo
slučajno i nikako razdvojeno od najočitije stvarnosti.”
Kada se na stvari rupa
proširi preko ruba
pojavi se svijet iznutra.

(Josip Pepi Stošić, 1975.)

Fotografije Karmen Stošić (1961.) pokazuju ono što je najočitije, a to je da bez introverzije nema ljepote. Ne radi se pri tome ni o kakvom problemu nestvarne istinitosti, dvojnim ili kompleksnim predlošcima ili mogućnostima neke odvojene stvarnosti, već o perspektivi koja nas nagovara da razmislimo o onome što je uistinu relevantno. Pri tome se odstupa od onog što je uobičajeno naglašavajući u kompoziciji fotografiju osebujnim rezom ili kadrom onaj izmakli trenutak koji se i inače zagubi u prosijeku horizonta ili formalnosti scene, a koji ne želi da ljudsko oko bude tek ogledalo pejzaža ili vidika. Izraženi senzibilitet tako svjedoči o postojanju unutarnje zakonitosti po kojima se sve to zbiva, snima, odnosno prikazuje nimalo slučajno i nikako razdvojeno od najočitije stvarnosti.

Pack My Suitcase

Svakako je važno uočiti čistoću kojom fotografije plijene pažnju i pri tome nas istodobno ostavljajući nijemima, barem na trenutak. Dakako, onaj isti kojeg je autor pretpostavio i kao vlastitu šutnju u času kada je umetnuo sebi svojstven karakter u stvoreno djelo. Nazire se tu i neporeciva dvojba nalik onoj koja oduvijek postoji čak i u dječjim dušama, a tiče se dijalektike općeg rasporeda svijeta i nagađanja o prirodi moguće intimne simetrije, pa onda sivi neboderi stoje nasuprot šarenom kaosu ulice, ili pak obratno kuće žarkih boja razrezuju crno-bijele prikaze ljudskih tijela i njihovih sijena. Izmakli pogled otkriva težnju da i onaj pravilan raspored puste ulice i njenih svjetiljki ili pak dolazak vlaka u stanicu točno po voznom redu bude primljen i doživljen blisko, kao istaknuti prijedlog težnje koja se osvrće k tome da i izgubljena ili zaboravljena tama može još uvijek voljeti svijetlost, a i obratno.

Fotografija.hr
Izložba fotografija Mirjane Porupski
snimio: Urednik
 Urednik
Izložba fotografija Mirjane Porupski
U organizaciji Zagrebačke zajednice tehničke kulture i Fotokluba Zagreb , u utorak, 3. srpnja, u 19 sati, u galeriji Vladimir Horvat, Zagrebačke zajednice tehničke kulture, u Zagrebu, Trg žrtava fašizma 14, otvara se izložba fotografija Mirjane Porupski, članice Fotokluba Zagreb, pod nazivom – U svijetu tišine. Izložba je otvorena do 12. srpnja 2012. godine.
Fotografije su nastale u razdoblju od 2007. do 2012. godine, većim dijelom na zagrebačkoj Savici i manjim, na Jarunu. Iz većeg opusa, autorica je za ovu izložbu odabrala 26 fotografija u boji.
Najfotografija 16. Međunarodnog uličnog festivala
snimio: Urednik
 Urednik
Najfotografija 16. Međunarodnog uličnog festivala
Julien Duval i Vesna Špoljar laureati natječaja: Najfotografija 16. Međunarodnog uličnog festivala Cest is d’ Best

Ocjenjivački sud ovogodišnjeg međunarodnog natječaja Najfotografija 16. Međunarodnog uličnog festivala Cest is d’ Best, kojeg su činili: Vinko Šebrek, ( AFIAP), Branka Hlevnjak, povjesničarka umjetnosti i Nenad Reberšak, (AFIAP,ULUPUH), odabrali su najbolje fotografije pristiglih na natječaj i dodijelili nagrade i pohvale najboljim od najboljih. Julien Duval i Vesna Špoljar su laureati ovogodišnjeg natječaja. Julienu Duvalu je pripao Gran prix za najbolju kolekciju fotografija pod nazivom – Loptica u oku, Naglavačke, te Reuben i Ban, a Vesni Špoljar Prva nagradu za fotografiju pod nazivom - Sestre.


Drugu nagradu osvojila je Tina Gavranić za fotografiju- Gravity challenge, a Treću nagradu Darko Gržin za fotografiju- Reuben-1 . Pohvale za nauspješnije fotografije su primili: Andro Galinović za fotografiju – Ima dobrovoljaca, Mario Radaković za fotografiju – U elementu, Zvonko Radičanin (EFIAP) za fotografiju- Ples sjena i Vlasta Štalekar za fotografiju - Moj naklon.


Nagrade autorima najboljih fotografija uručene u srijedu, 20. lipnja, prigodom otvorenja izložbe Najfotografija 16. Međunarodnog uličnog festivala Cest is d’ Best u Galeriji zagrebačke Glavne pošte u Jurišićevoj 13. Nagrade u vidu povelje i novčanog iznosa utvrđenog posebnim pravilnikom dobitnicima je uručio predstavnik organizatora gospodin Zlatko Petrović –Pajo, koji je ujedno i otvorio izložbu.

Valja reći da je ovogodišnji, 16. po redu zagrebački ulični festival Cest is d’ Best bio je ambiciozniji i opširniji od prethodnih, kako u glazbenom, likovnom i zabavnom, tako i u takmičarskom programu. U kulturno-zabavnom programu tijekom sedam dana i večeri, odnosno od 31. svibnja do 6. lipnja nastupilo je više stotina profesionalnih izvođača iz cijeloga svijeta koji su demonstrirali svoje performerske, glazbene, likovne, plesne i sportske vještine. U takmičarskom dijelu programa, organizator je otvorio čak četiri natječaja, među kojima i tradicionalni natječaj za najbolju fotografiju festivala pod nazivom: Najfotografija 16. Cest is d’ Besta. Tema natječaja bila je prostor, motivi i događanja na 16. Međunarodnom uličnom festivalu Cest is d’ Best.

Natječaj je bio otvoren za sve ljubitelje fotografije, amatere i profesionalne fotografe iz cijeloga svijeta, dakle za stanovnike i goste Zagreba, a fotografije su se primale isključivo u digitalnom obliku. Organizator natječaja za najbolju fotografiju festivala, pored dokumentiranja događanja na festivalu, imao je za cilj i promociju fotografije, posebno dokumentarne, kao medija koji je sve više nazočan i značajan u našem društvu. Ujedno se željelo potaknuti građane Zagreba i njihove goste, a posebno članove fotografskih udruga, da se fotografijom još svestranije i kreativnije bave. Jer fotografiranje, trebalo bi biti, je stvaralački čin i nije dovoljno samo „škljocnuti“ a fotografija će doći sama po sebi.

Na natječaj se javilo 36 natjecatelja s 258 fotografija. Dvostupanjskim procesom odlučivanja Ocjenjivački sud je odabrao 50 najuspješnijih fotografija od 22 autora za izložbu, od kojih je deset pobjedničkih, kojima je dodijelio nagrade i pohvale. Nagrađeni i pohvaljeni radovi ističu se od ostalih radova prije svega po dokumentarnim, ali i po estetskim vrijednostima, tehničkoj perfekciji, po osebujnom pristupu i visokoj likovnoj kulturi autora.

Entuzijazam i rad organizacijskog tima: Dijane Nazor, Čedomila Grosa, Biljane Knebl i Senke Jurković Gros, kao i ozbiljnost, stručnost i odgovornost žirija, doprinjeli su visokom kvalitetu organizacije natječaja, žiriranja i pripreme izložbe i njenih promotivnih materijala. Ocjenjivački sud, koji je bio sastavljen od dobrih poznavatelja fotografije kao medija, imao je visoke i ujednačene kriterije, pa je time odabrao najbolje od najboljih fotografija za nagrade i omogućio posjetiteljima izložbe, da vide najbolje od prispjelih fotografija na natječaj.

Na kraju, valja posebno pohvaliti i istaći gostoprimstvo domaćina izložbe – Galeriju Hrvatske pošte u Jurišićevoj 13, a posebno gospođu Andreu Zavorović, izvršnu direktoricu Uprave Hrvatske pošte, koja je prigodom svečanosti otvaranja izložbe i dodjele nagrada istakla zadovoljstvo što se Hrvatske pošte i na ovaj način uključuju u programe manifestacija međunarodnog uličnog festivala i time daju svoj doprinos u promociji kulture i umjetnosti u gradu, pa i šire.

Izložba se može pogledati do 15. srpnja, svaki radni dan od ponedjeljka do petka, u vremenu od 8 do 20 sati, te subotom od 8 do 13 sati.
Ulaz je slobodan.

Vinko Šebrek, AFIAP
Predsjednik Ocjenjivačkog suda natječaja:
Najfotografija 16. Međunarodnog uličnog festivala Cest is d’ Best
Obavijest
snimio: Urednik
 Urednik
Obavijest
Ispričavamo se svim korisnicima koji trenutno imaju poteškoća s pristupanjem Ptičici odnosno Indexu.
Index se od jučer nalazi pod DDoS napadima zbog kojih smo privremeno prisiljeni filtrirati i blokirati sav promet izvan Hrvatske i BiH.

Hvala na razumijevanju,

Uredništvo
 Urednik
Obavijest
Ispričavamo se svim korisnicima koji trenutno imaju poteškoća s pristupanjem Ptičici odnosno Indexu.
Index se od jučer nalazi pod DDoS napadima zbog kojih smo privremeno prisiljeni filtrirati i blokirati sav promet izvan Hrvatske i BiH.

Hvala na razumijevanju

Uredništvo
Izložba fotografija - KAMEN KRAJOBRAZ - LOKVE
snimio: rinnci
 Administrator
Izložba fotografija - KAMEN KRAJOBRAZ - LOKVE
Čast nam je pozvati Vas na otvorenje izložbe - KAMEN KRAJOBRAZ - autora Damira Pildeka i Borivoja Kolara.
Izložba će biti otvorena u galeriji Kotač u LOKVAMA (10min od Delnica)U 14,00 h.
Radujemo se vašem dolasku.
FOTO NATJEČAJ  „NOVI ŽIVOT NA DAR“
snimio: sasa
 sasa
FOTO NATJEČAJ „NOVI ŽIVOT NA DAR“
Uvjete natječaja i prijavnicu možete naći na:

Foto natjecaj: "Novi zivot na dar"


Transplantacija organa, tkiva i stanica danas je standardna metoda liječenja bolesnika. Najveći problem predstavlja nedostatak organa za presađivanje. Naime, porast broja darivatelja posljednjih 15 godina iznosi svega 2% godišnje, dok broj bolesnika na listama čekanja raste za oko 15-20% godišnje. Trenutno na listama čekanja u Europi je više od 50 000 ljudi od kojih će 30% dobiti presadak, a 35% će umrijeti čekajući organ. Svaki dan u Europi umre 12 osoba zbog nedostatka organa za transplantaciju.

Za života osoba može darovati bubreg, dio jetre ili pluća, krv, krvotvorne matične stanice, kožu, koštanu srž, hrskavicu … Poslije smrti daruje se jetra, bubreg, gušterača, srce, srčani zalisci i krvne žile, rožnica te drugi organi i tkiva.

OPIS KREATIVNOG ZADATKA
Želja nam je da se kroz ovaj natječaj uključe svi koji želi pridonijeti podizanju svijesti i senzibiliziranju šire javnosti kroz svoj osobni doživljaj, vizualni identitet i kreativna rješenja na temu darivanja organa,
tkiva i krvi.

Teme:
Novi život na dar
Novi pogled u život
Solidarnost na djelu
Dijeli život daruj krv
Kap života
Život bez granica

I naravno pozivamo vas da sami predložite i smislite, izađete iz okvira zadanih tema, sve što bi moglo ilustrirati solidarnost i važnost darivanja te način na koji ono poboljšava kvalitetu života, a prije svega spašava nečiji život.

Radovi se primaju do 1. srpnja 2012. godine.

Po završetku natječaja, uz prigodno nagrađivanje najboljih, organizirat će se izložba odabranih fotografija u sklopu obilježavanja Europskog dana darivanja organa i tkiva u listopadu.

NAGRADE
Za sudjelovanje ne postoji participacija već svoje fotografije ostavljate na trajno korištenje Ministarstvu zdravlja za daljnje promocije darivanja organa, tkiva i krvi. Organizator zadržava pravo reprodukcije fotografija
u katalogu, tisku ili web stranici isključivo u svrhu promidžbe pri čemu će uz fotografiju biti naveden autor.

Stručni žiri:
Damir Hoyka - Fotosofia,
Damir Tiljak – Fotoklub Zagreb,
Igor Nobilo – predsjednik zbora fotografa i
Hrvoje Prćić – glavni urednik National Geographica
izabrat će najbolje fotografije.

Nagrađuju se tri najbolje fotografije.
Izložba – Aktualna riječka fotografija
snimio: Administrator
 Administrator
Izložba – Aktualna riječka fotografija
Otvorenje izložbe održat će se u subotu, 12. svibnja 2012. godine u 20 sati u Nella Photo Art gallery “Batana” Rovinj, Trg brodogradilišta 2.

Izložba ostaje otvorena do 29. svibnja 2012. godine.


AKTUALNA RIJEČKA FOTOGRAFIJA

Cilj ovog projekta je da se predstavi cjeloviti fotografski rad koji je prisutan „sad i ovdje“ u Rijeci. Poveznice su ovovremenost i grad Rijeka. Ne Rijeka kao tema, već Rijeka kao mjesto boravka i djelovanja autora. U ovom društvu autora nalaze se članovi HDLU-a Rijeka, studenti Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci koji u svom nastavnom programu imaju fotografiju, članovi hobističkih udruga: Fotosekcija KUD-a Baklje, Fotoskupina KPD-a Bazovica, Fotoklub Color i Fotoklub Rijeka, te autori koji ne pripadaju ili nisu sebe pridružili niti jednoj od ovih skupina, a svojim radom i te kako su prisutni u ovom vremenu i prostoru. Svaka od ovih skupina ili asocijacija okuplja autore, provodi određene programe te javno izlaže radove svojih članova, ali svaka za sebe samostalno. U duhu ili po principu solidarnosti, autori ili interesne skupine (nije pravilo, ali je najčešće) daju podršku svojoj asocijaciji prigodom izložbi ili u nekoj drugoj programskoj aktivnosti. Viđamo, ali rjeđe, članove jedne interesne skupine na izložbi druge.
U Rijeci se fotografija prakticira u nekoliko organizacijskih okvira s različitim motivacijskim impulsima što posljedično određuju i njeno mjesto u javnoj percepciji. Spirala fotografske prakse razvija se od neobaveznih hobističkih udruga pa preko obrazovnih institucija i sve do profesionalnih artističkih cehova. Dakle, svi fotografski autori s područja grada Rijeke koji su se u javnosti pojavili u zadnje dvije godine s fotografskim radom objedinjeni su na ovoj izložbi. Svaki autor predstavljen je s jednim radom, radom koji je već bio izlagan i koji je prošao neku selekcije. Kao autor ovog projekta radio sam minimalnu intervenciju kod nekoliko autora na način da sam od dva-tri priložena rada odabrao jedan jer sam primijenio princip da svaki autor bude zastupljen. To je jedini način da imamo cjeloviti uvid u fotografsko stvaralaštvo u gradu Rijeci. Ova izložba ne tretira određeni snimateljski problem ili temu, ili društveni fenomen, već joj je zadaća da jednakomjerno prezentira sve fotografske autore Rijeke kroz njihovu izlagačku fotografiju.
Prvi dojam, kad se promotri izloženi materijal, jest osjećaj lakoće pravljenja fotografskih slika. Tu lakoću materijaliziranja odabrane vizualne senzacije omogućuje sveprisutna, nezaobilazna, digitalna tehnologija. Ova tehnološka evolucija jest prednost i olakšavajuća okolnost današnjem autoru. To je tehnologija koja sa svojim suštinskim vrijednostima prati i odgovara dinamici i užurbanosti ovog doba. Ona je neodvojivi i svakako komparativni element stvaralačkom nervu fotografskog autora. Kad se govori o tehnici i tehnologiji u smislu alata i materijalnog okruženja, gdje se realizira ideja neovisno jesmo u svijetu fotografije, glazbe ili nekog drugog stvaralačkog područja, ona mora biti nevidljiva i do te mjere prisutna da na najbolji način omogući autoru realizaciju njegove zamisli. Uz sve njene blagodati neophodna je makar i minimalna nadgradnja, dodatak u obliku ljudskog umijeća. Katkad mogućnosti tehnike i tehnologije svojom jednostavnošću ili širinom zavedu autora pa u konačnom radu samo ona dominira ili je jedino prisutna. Ovo je opasno područje zamjena teza i zato autori moraju biti posebno osjetljivi pri njenom korištenju. Dakako da tehnologija, iako je skoro savršena, nije dovoljna i ne smije biti primarna, već mora ostati u ulozi koju inače kroz povijest umjetničke prakse ima, neovisno o kojem stvaralačkom području se radi.
Ova izložba svojom raznolikošću nudi nekoliko metodoloških pristupa – od onih koji fotografiju tretiraju kao rad „in situ“, što u ovom slučaju znači da je autor prepoznao, odabrao i snimio određenu vizualnu senzaciju i time završio svoj stvaralački proces. Printanje završnog rada uglavnom se shvaća kao tehnički dio posla lokalnog fotografskog studija. Ako poslije snimanja ovaj autor i intervenira u kakvom programu za obradu fotografije, onda je to toliko minimalno i beznačajno da ne utječe na svježinu i neposrednost učinjenog snimka. Baš zbog toga ovaj način rada nazivam „in situ“ jer je doista nastao u jednom trenutku, na licu mjesta bez dodatnih manipulacija. Svojstven je slikarima i nije nepoznanica u njihovoj praksi.
Drugačija metodologija ili drugi pristup koji je dosta prisutan u fotografskoj praksi je taj da se na fotografskom djelu radi u nekoliko faza. Dakle, autor je prvo prepoznao i snimio određeni vizualni ambijent ili vizualnu činjenicu i to mu je tek polazište – „sirovi materijal“. U nastavku rada, tj. drugoj fazi, autor koristi programe za obradu fotografija i u konačnici je rad manje ili više odmaknut od prvotne snimljene scene, ali je još uvijek u okviru fotografske slike.
Imamo i treću pojavu da pojedini autori više snimaka različitim metodama spajaju u jednu fotografsku sliku. Ovi autori rade svojevrsni digitalni kolaž, a ova tehnika ili metoda rada i te kako je poznata i prisutna u povijesti fotografske prakse. Nekada se to radilo mehanički, a danas se to radi digitalno. Logično je da autori prate duh vremena.
Sinergija tehnoloških mogućnosti fotografske opreme i finog, suptilnog autorskog senzibiliteta rezultira fotografskim radom kojemu mi na ovoj izložbi svjedočimo. Ova raznolikost pristupa vrlo jasno govori o kompleksnosti i širini stvaralačke platforme u području fotografije. Fotografska slika u svom pojavnom obliku, te kontekstom pojavljivanja proizvodi niz suštinskih pitanja. To su pitanja koja ova izložba može samo naznačiti, ali nikako odgovoriti. Dakle, uz ovu izložbu svakako bi trebala slijediti neka vrst problemske diskusije o stanju i tendencijama riječke fotografije. Ovako organizirana izložba dopušta upotrebu sintagme ili pojma riječka fotografija. Na njoj su, pored autora koji se isključivo bave fotografijom, prisutni i autori iz drugih likovnih područja (kipari, slikari, grafičari i multimedijalni umjetnici), odnosno oni kojima je i fotografija jedna od njihovih odrednica.
U protekle dvije godine (2010. i 2011.) u Rijeci je na temu fotografije organizirano preko 80 izložbi, radionica, predavanja i promocija literature i časopisa. Navedene manifestacije organizirali su Muzej moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci, Muzej grada Rijeke, Grad Rijeka – Odjel gradske uprave za kulturu, Akademija primijenjenih umjetnosti u Rijeci, HDLU Rijeka, Galerija Palach, KUD Baklje, KPD Bazovica, Fotoklub Color, Fotoklub Rijeka. Izložbe i prateći fotografski programi realizirani su u prostoru Muzeja moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci, Muzeju grada Rijeke, Državnom arhivu Rijeka, izložbenim prostorima Filodrammatice i Narodne čitaonice, Malom salonu, fotoklubovima Color i Rijeka, KPD Bazovica, Klubu Sušačana, Zajednici Talijana Circolo, galerijama Kortil, Palach, Juraj Klović i Principij.
Ove fotografske izložbe i prateće manifestacije integralni su dio kulturnog prostor grada Rijeke. Ovo snažno zasijecanje i duhovnog i stvarnog prostora govori da je fotografija danas dominantno prisutna kao medij, kao komunikacijsko sredstvo i napose kao umjetnički rad. S jedne strane govori i o društvenoj potrebi, a s druge o sveukupnom značaju fotografije kao temelja multimedijalnog svijeta. To je stvaralaštvo koje bitno ulazi u javni i kulturološki ambijent i koje taj isti ambijent kulturno i umjetnički definira i određuje. Ovo je, dakako, velika mogućnosti da riječki autori mjere i dimenzioniraju svoj rad u kontekstu drugih autora. Ovako bogat milje fotografskim događanjima autoru služi kao poticaj i platforma na kojoj može graditi znatno kvalitetnije svoj stvaralački habitus.
S ovom se izložbom objedinjuju svi fotografski autori Rijeke (neovisno o svom umjetničkom i profesionalnom statusu) i ravnopravno su zastupljeni. Tako nam ona pruža jasan uvid u vrijednosne razine pojedinog rada u okviru ove ciljane skupine i omogućuje ne samo vrijednosnu procjenu, već daje istovremeni uvid u stanje riječke fotografije.
Svi ovi programi dijelom su sufinancirani iz budžeta Grada, Županije ili Ministarstva kulture.
U realizaciji ovoga projekta pomogli su mi: Kristina Kinkela, Bojana Butković, Petra Aničić, Jasna Rodin, Jolanda Todorović, Sabina Salamon, Marija Lazanja Dušević, Marijana Mavić, Rajko Đedović, Fedor Vučemilović, Petra Aničić, Milica Vlaisavljević-Maćešić, Carmela Žmirić i Velid Đekić.


Borislav Božić, prof.

izvor: fotografija.hr
Dubrovnik – izložba fotografija “Ljudi i grad”
snimio: rinnci
 rinnci
Dubrovnik – izložba fotografija “Ljudi i grad”
Foto klub Marin Getaldić organizira izložbu fotografija “Ljudi i grad”.

Otvorenje izložbe biti će 20. travnja 2012. godine u 20 sati u Festivalskoj palači Dubrovačkih ljetnih igara (Od sigurate 1) u Dubrovniku.
Organ Vida: NATJEČAJ dokumentarna fotografija
snimio: rinnci
 rinnci
Organ Vida: NATJEČAJ dokumentarna fotografija

Otvoren natječaj 4. međunarodnog festivala fotografije Organ Vida s temom dokumentarna fotografija
Natječaj započinje 5. ožujka, a završava 1. svibnja 2012. godine

4. međunarodni festival fotografije Organ Vida održat će se po prvi puta u kinu Europa od 15. do 16. lipnja 2012. godine, ali i u jednoj od galerija u gradu Zagrebu.


Otvoren natječaj 4. međunarodnog festivala fotografije Organ Vida s temom dokumentarna fotografija
Natječaj započinje 5. ožujka, a završava 1. svibnja 2012. godine

4. međunarodni festival fotografije Organ Vida održat će se po prvi puta u kinu Europa od 15. do 16. lipnja 2012. godine, ali i u jednoj od galerija u gradu Zagrebu.



Gledajući na fotografiju kao sredstvo izražavanja, odnosno dokumentiranja društvenih događaja i ljudskog ponašanja, na ovogodišnjem će se međunarodnom festivalu fotografije Organ Vida predstaviti radovi na temu dokumentarne fotografije u svojem najširem smislu.

Natječaj će biti otvoren od 5. ožujka do 1. svibnja, dok će rezultati natječaja biti objavljeni 20. svibnja na internet stranici međunarodnog festivala.

Na natječaj se mogu prijaviti svi punoljetni državljani Republike Hrvatske i inozemni autori, a primaju se serije fotografija, odnosno dokumentarni projekti, od minimalno tri (3) do maksimalno dvadeset (20) fotografija. Dokumentarni serijal treba pratiti i pripadajući opis.

Izabrani radovi bit će izloženi u galerijskom prostoru za vrijeme trajanja festivala, a o izboru finalista i pobjednika odlučit će profesionalni međunarodni žiri od pet članova. Članovi žirija bit će uskoro objavljeni na internet stranici međunarodnog festivala. Propozicije i pravila natječaja možete pročitati OVDJE:http://www.organvida.com/index.php?/festpropozicije/

Pobjedniku 4. međunarodnog festivala fotografije Organ Vida bit će uručena nagrada i priznanje Organa Vida.

Osim što će se po prvi puta međunarodni festival fotografije održati u kinu Europa i u jednoj od galerija u gradu Zagrebu, Organ Vida je po prvi puta dobio i vizualni identitet zahvaljujući multidisciplinarnom kreativnom studiju Stožer. Novim je vizualnim rješenjem kreativni studio odvojio istoimenu udrugu od međunarodnog fotografskog festivala i na taj je način omogućio uspostavljanje lakše komunikacije festivala, koji se redovito održava od 2009. godine u Zagrebu.

www.organvida.com/FESTIVAL
Izložba fotografija pobjednica I. biennalea HMF
snimio: rinnci
 rinnci
Izložba fotografija pobjednica I. biennalea HMF
Izložba fotografija Barbare Šarić, Morene Čonke i Marine Ćorić, pobjednica I. biennalea hrvatske mlade fotografije


Čast nam je i zadovoljstvo pozvati Vas na svečano otvorenje zajedničke izložbe pobjednica likovne manifestacije I. biennale hrvatske mlade fotografije, Barbare Šarić, Morene Čonke i Marine Ćorić, u organizaciji studenata Odjela za povijest umjetnosti Sveučilišta u Zadru i Galerije umjetnina Narodnog muzeja Zadar. Otvorenje će se održati 12. travnja 2012., u Kneževoj palači, s početkom u 18 sati, a izložba će biti otvorena do 29. travnja.

Nakon otvorenja, u atriju Kneževe palače održat će se aukcija izloženih radova, a čitav prihod bit će doniran zadarskom azilu za pse.

Pozivamo Vas i na medijsku konferenciju koja će se održati 10. travnja u Studentskom klubu Božo Lerotić s početkom u 12 sati, a na kojoj će prisustvovati predstavnica studenata Antonia Vodanović, predstavnik Galerije umjetnina, stručna suradnica projekta Karla Lebhaft, mag. hist. art. i Marijana Mustać iz zadarskog Azila za pse. Sve informacije dostupne su i na službenoj Internet stranici manifestacije www.biennale-hmf.com.

Organizacijski odbor manifestacije,

Marin Bagić
Marija Bunarđija
Sandra Dubravčević
Martina Đurković
Ivana Jakševac
Đurđina Lakošeljac
Mateja Moser
Anica Pintur
Marta Radman
Ivana Roso
Karla Slavica
Ljubica Srhoj-Čerina
Tena Stanić
Nevena Štokić
Ivan Vekić
Antonia Vodanović
Antonija Vojvoda

Kontakt: biennalehmf.kontakt@gmail.com
Antonia Vodanović 098/9614515
Riječ urednika
snimio: Administrator
 Administrator
Riječ urednika
Dragi korisnici,

htjeli bismo vas obavijestiti kako je naša dosadašnja administratorica, Marina Paulenka (rinnci), s danom 29.veljače prestala s obnašanjem funkcije glavnog urednika portala Ptičica.
Ovom prilikom želimo joj se zahvaliti na lijepoj suradnji!

Ubuduće, sva pitanja i prijedloge šaljite na mail webmasteri@pticica.com.

Lijep pozdrav!

Uredništvo
Novi broj DigitalFoto magazina
snimio: rinnci
 rinnci
Novi broj DigitalFoto magazina
U novom broju DigitalFoto magazina pročitajte:

TEMA BROJA:
Poboljšajte svoje fotografije – za male novce!
Pronašli smo cijenom pristupačnu fotografsku opremu i dodatke koji će vam omogućiti vidljiv napredak u kvaliteti snimljenih fotografija. A uz to vam pokazujemo kako tu opremu najbolje upotrijebiti…

Snimi!
U popularnoj rubrici učimo vas najbolje i najzanimljivije fotografske tehnike – a detaljno objašnjavamo što je to balans bijele boje, čemu služi i kako uz pomoć promjene postavki balansa bijele boje postići nevjerojatne kreativne efekte.

Škola Photoshopa
Najkorisniji savjeti za obradu fotografija u najpopularnijem grafičkom softveru

Nova oprema
Predstavljamo i testiramo najnoviju i najkorisniju fotografsku opremu na tržištu

Foto zadatak
U ovom broju nagrađujemo čitatelja koji je snimio najbolju fotografiju na temu:

Portreti!
Predbilježi se na novosti